sobota, 31 marca 2012

eeeeee...mleko?!

Sory że mnie nie było : C
Już wam podaje wytłumaczenia :
1) komp mi siadł i karta graficzna poszła
2) byłam śmiertelnie chora ( LOL,ŻAL.PL)
3) nie chciało mi się XD
4) musiałam się trochę pouczyć
MSP zeszło na psy : ^^
Nie ma ani jednego gracza który zrobiłby coś bezinteresownie : (
Nie to co kiedyś : 0
MSP jakoś zaczęło mnie nudzić...
Przerzuciłam się na The Sims 3
Znowu gram w simsy : >
Na msp prawie wcale nie wchodzę
Nie mam zamiaru błagać o komentarze tak jak inny bloggerzy : <<
Mam jeszcze trochę godności i nie zniżę się do ich poziomu ?!
Nie to nie...!
Teraz mi się nudzi : (
Tak potwornie że sięgnęłam po książkę xd
Nawet nie wiedziałam że umiem czytać ?!
Czytam "Po co mi chłopak"
Polecam fajna książka : )































Ok to ja kończe!
Pozdrawiam moich fanów! (Jeśli takowych mam)
Narka!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz