środa, 15 lutego 2012

Nie bedzie mnie : )

Hejka ludzie!
Nie będzie mnie dziasiaj, jutro i po jutrze : (
Wiec postanowiłam dodać post dzisiaj : P
Ananas napisał ze powinnam zrobić jakiś konkurs : %
No więc bedzie konkurs !!!! xd
Na najlepszy look.
Temat jest dowolny : )
Wyślijcie mi swoje looki na email : )
Każdy może zgłosić max. 4 looki : 0
Aby się zgłosić musicie obejrzeć mi 3 filmy i dać grafa.
Ostrzegam będę sprawdzać xd
A teraz nagrody :

I miejsce :
3 rzeczy z listy,graf,LOVE IT,obejrze 5 filmów

II miejsce :
2 rzeczy z listy,graf ,LOVE IT,obejrze 5 filmów

III miejsce :
1 rzecz z listy ,graf,LOVE IT ,obejrze 5 filmów

Sory że marne nagrody ale nie mam kasy!
Zgłaszajcie się na afrodyta72@buziaczek.pl
Nara zgłoszenia do niedzieli 19 stycznia : 0
Pozdro lece do budy : >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz